Friday, July 15, 2011

contest blog comel,cantik,kemas .

contest blog comel,cantik,kemas .

okey . harini aku nak buad contest. contest ape lagi ni .. hayya . hehe . sekarang aku nak buat contest blog comel, cantik, kemas .. lahh . haritu buad contest blog comel . sekarang masuk tiga-tiga sekali . haha . sedang ada duit ni . ape lagi . jom lah join . sebelum tu tepek banner ni kat entry korang dan linkkan ke link contest ni .

syarat-syarat 
-.wajib follow blog ini dan ini .
-. buad satu entry yang berkaitan dengan contest blog comel,cantik,kemas .
-.letak link contest, nombor giliran , dan nama di bahagian komen entry ini 
contoh :
1. dania.http://dania-punye.blogspot.com/2011/07/contest-blog-comelcantikkemas.html .. 
-. pengguna maxis dan celcom sahaja
-. tag 2 orang  blogger dan pastikan mereka tahu
dah ini je . sikit je kan .. hehe . okey jangan risau semua . aku tak guna vote untuk contest kali ini . ramai gila tak suka kan . hehe . dan aku akan memilih satu orang sahaja pemenang ,, dan hadiahnya ialah topup RM 10 !! sesiapa berminat silalah join okey .. :) sampai sini je . ada perubahan terus aku update :) tarikh tutup 8 Sept 2011 .
 
 
 
 
 
 
 
 
http://dania-punye.blogspot.com/2011/07/contest-blog-comelcantikkemas.html
 
 
.

No comments: