Wednesday, July 13, 2011

Contest Link Blog Saya Unik

(double click untuk copy)
syarat penyertaan:

  • Follow blog INI 
  • Copy and paste gambar di atas sebagai banner
  • Buat satu entry mengenai Contest Link Blog Saya Unik ini
  • Berikan sebab kenapa anda memilih link blog anda
  • Tag tiga blogger lain
  • Tinggalkan link entry anda di Shout Mix atau Comment Box

 cth: Link blog saya happyflynn.blogspot.com. Saya memilih link ini kerana saya tak ada idea nak letak apa. hoho. 
okey, sebab aku tu, merepek! korang jangan pulak bagi sebab macam tu okey? aku tak kisah korang nak kasi sebab apa, asal jangan mencarut sudah. hihi. *err, ayat tak skema pun tak apa :)

tarikh tutup: 29 AUGUST 2011

hadiah pertama: Top up RM30
hadiah kedua: Top up RM20

peringatan: penyertaan kurang daripada 10  pada 14 July 2011 contest ini akan dibatalkan !








http://happyflynn.blogspot.com/2011/07/contest-link-blog-saya-unik.html







.

No comments: