Saturday, July 23, 2011

Photo Of Nature Contest" Kini Dibuka

Salam semua, nie contest pertama kat blog nie aku nak anjurkan. Sebelum nie aku dah anjurkan GA. Tapi kali nie aku nak wat contest plak. Cam best jer kan tengok orang lain anjurkan contest. Sebelum nie pon aku ade cakap nak organize contest sempena aku nak ke Kemboja. So nie lah contestnya. Setiap contest mestilah ade syaratkan. So syaratnya ialah.



Ade sikit perubahan syarat sebab ade pengomen yang cakap contest nie mudah untuk ditipu
so saya tukar sikit syaratnya.

Syarat-syaratnya.
1-Sila Follow blog Budak Baru Belajar nie. (Wajib) Sape tipu dose k.
2-Sila 'LIKE' fan page FB budak baru belajar. Sila Scroll bawah... (Wajib)
3-Tempekkan banner kat atas dalam entry anda.(Wajib)
4-Letak satu gambar berkaitan nature, tak kisah la pantai ke, air terjun ker, hutan rimba ker, tapi make sure gambar itu ialah alam semulajadi dan nyatakan tempat tersebut. Gambar mestilah korang punya. jangan curi dari mana2 sumber. Walaupun saya tak tahu, tapi Allah tahu. Untuk membuktikan gambar itu kalian yang punya, anda mestilah berada dalam gambar tersebut.... (Wajib)
5-Tagged contest nie kepada sejuta orang blogger. hahaha... kejam x? Tipu jer la. Tagged je kepada sesiapa, xleast sorang. (Sunat)
6-Tinggalkan comment atau link anda di ruangan komen but not Shout Box.

Hadiah
2 pemenang akan dipilih
Hadiah Special dari Kemboja. So tunggu...

Tarikh Tutup
31 August 2011

Contoh gambarnya ialah:-

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/155314_1626638520326_1667456795_1454087_4069334_n.jpg












http://azwansalleh.blogspot.com/2011/04/photo-of-nature-contest-kini-dibuka.html








.

1 comment:

Pakwang said...

Tereima Kasih yer... Sorry baru perasan. hehehe