Tuesday, June 28, 2011

1st Anniversary Giveaway Dunia Sebenar Shida

Assalamualaikum, peace upon you.
update 22 june 2011 : hadiah (usb hub) ditambah bagi peserta yang pakai PC baru adilkan :)
 
 
 
 
Hari ini adalah hari bermulanya giveaway pertama shida tanpa partner atau lain-lain. shida bergerak solo untuk giveaway kali ini. Ok firstly shida nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua kawan-kawan blogger shida yang selama ini memberi sokongan dan membuat blog shida semeriah seperti sekarang. Alhamdulillah shida bersyukur keatas rezeki dan dikurniakan kawan-kawan yang sangat baik. 
So sempena blog shida yang nak masuk setahun dalam tempoh sebulan saja lagi ni, shida nak buat kerja amal sedikit dengan membuat giveaway. diharap semuanya akan berjalan dengan lancar hendaknya. sebelum terlupa shida berterima kasih kepada cikguwan sebab sponser banner ini untuk shida 'thank you bro!' Jom tengok syarat-syarat apa yang shida letak untuk giveaway kali ini 'mudah ke'  'susah ke' atau 'ek eleh ke' hehe^^ :
  1. seperti biasa buat entri dengan title "1st Anniversary giveaway Dunia sebenar Shida" dan copy banner dalam entri link kan ke blog shida.
  2. 'LIKE' fanpage shida untuk tahu perkembangan terkini GA ini. follow? terpulang ok!
  3. perlu jawab soalan ini didalam entri : pendapat anda tentang shida dan blog shida (tolong! jangan buat karangan ok! hehee^^)
  4. tag sekurang-kurangnya 3 kawan blogger. dia mesti tahu.
  5. sudah siap komen link entri anda ke entri ini. itu saja!

macam mana susah ke senang syaratnye? shida rasa syarat terpendek setakat ini lah hehee^^ so GA ini akan berlangsung selama sebulan (16 June - 15 July 2011) insyallah, kalau shida rasa nak close awal shida akan inform kepada semua nanti.  Hadiah setakat ini cuma untuk 3orang yang bertuah sahaja. kalau GA ini mendapat sambutan yang menggalakkan kemungkinan shida akan tambah pemenang mungkin menjadi 5 atau 10 pemenang insyallah. Hadiah untuk GA kali ini adalah seperti dibawah :)

so ini adalah hadiah untuk GA shida kemungkinan hadiah akan bertambah jika sambutan GA menggalakkan. cara shida adili GA ini menggunakan random.org untuk 2 orang sahaja untuk pemenang lain shida sendiri akan pilih, insyaallah. ok rasanya itu sahaja . shida akan update jika ada sebarang pertukaran. Thank you semua :)















http://duniakushida.blogspot.com/2011/06/1st-anniversary-giveaway-dunia-sebenar.html










.

No comments: