Monday, June 6, 2011

Contest "Aku Dan Dia" by Rizwan Ewan !!

Assalamualaikum ~ Hari ni wan nak buat contest. terbuka kepada semua follower , bakal menjadi follower wan and yang belum jadi follower wan =) hehe. contest kali ni senang je. hadiah pun lumayan. sape nak bagi korang ***** percuma?? ada?? hehe. tak da kan.

~ Banner Contest ~

Syarat-syarat Penyertaan
  1. Buat satu entry yang bertajuk [Contest "Aku Dan Dia" by Rizwan Ewan]
  2. Copy and paste banner kat atas ni. ke sidebar and entry korang 2.
  3. Nyatakan Sebab Anda Join Contest "Aku Dan Dia" by Rizwan Ewan. tak perlu ayat yang panjang-panjang macam karangan format SPM n STPM. hehe. 10, 20 . . 30 patah perkataan pun da cukup.
  4. Sertakan Gambar korang bersama friend, cousen or family dan pastikan kat gambar 2 ada perkataan "AKU DAN DIA" [dua org je ada kat gambar 2] boleh edit.
  5. Tag 3 org. dan pastikan orang 2 tahu. nama dia kena tag.
  6. bila da siap. Ambil link Entry korang 2. letak kat bahagian komen entry ni 
  7. LIKE pages Rizwan Ewan [dot] blogspot dan FOLLOW Blog Wan untuk mempermudahkan korang mengetahui latest news from wan =)
! HADIAH !
1.Tempat Pertama = TOP UP RM 40 (celcom, digi or maxis)
2.Tempat Kedua = TOP UP RM 20 (celcom, digi or maxis)
3.Tempat Ketiga = TOP UP RM 10 (celcom, digi or maxis)
.....
~RANDOM~
.....

Blog Yang Mempunyai Entry Menarik minat pembaca dan Gambar yang korang sertakan Menarik akan menjadi pemenang.

Tarikh Tutup :: 30 JULY 2011






http://rizwanewan.blogspot.com/2011/05/contest-aku-dan-dia-by-rizwan-ewan_31.html


.

No comments: