Thursday, June 2, 2011

Giveaway Lagi Dari Bro Wacana

Aku buat GA lagi oit!! Ha ha ha..... oleh kerana aku rasa nak buat GA....maka aku buat la GA untuk korang... Kali ni hadiahnya aku tayangkan kat korang.....he he he..... Mesti ada sebab kan kenapa aku nak buat GA nih.... ermmm.... sebabnya ialah... Sebab aku nak buat GA! Ha ha ha.. Sebelum tengok hadiahnya....tengok syarat la dulu kan...

  1. Buat entri bertajuk " Giveaway Lagi Dari Bro Wacana"
  2. Tempek header aku tu..dan linkkan ke entri nie....
  3. Folo? Bonus jer....tak wajib. Masukkan blog ni dalam bloglist korang jer.... :)
  4. Pastu komen la sikit pasal blog aku....bagitau la entri aku yang mane paling bes bagi korang.....Pakai pilih rawak pun takper...:)
  5. Tag? Tak wajib jugak..... kalau korang nak tag jugak....aku amat berterima kasih...hihi
  6. Dah siap, tinggalkan link entri korang di komen di sini....
Ok.....nak tengok hadiahnyer? Hadiahnya takdelah dapat domain ke...henset ker.... Murah-murah jer.. aku tak mampu nak bagi hadiah mahal-mahal....lain la kalau ade yang nak tolong sponsorkan.....he he he Ini emel saya bagi sesape nak bagi sponsor.....(asey007@gmail.com).Dan inilah hadiahnyer....
Kantung Rabbit Pink

Kantung Rabbit Purple
Kantung nie boleh masukkan henset....boleh letak potpurri....cute jer.....wife aku sponsor...he he. Sesape berminat....sila lah join GA aku nie....sesape nak sponsor ape-ape pun..ok juger...Aku no hal nyer.... Segala keputusan akan dibuat secara random.... Guna random.org. GA ni akan dibukak sehingga aku rasa aku nak tutup...Maybe dua minggu......maybe tiga minggu....tengok atas berapa ramai yang join...:)





http://wacanaku2009.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html


.