Friday, June 24, 2011

Siapa akan jadi follower bertuah

Assalamualaikum dan Salam sejahtera :) saya harap kawan2 semuanya dalam keadaan sihat walafiat….. kali ini, saya nak buat Giveaway yang pertama kalinya selepas saya beralih dari blogspot ke WordPress.
Sebelum saya bertukar ke WordPress, saya pernah buat first GA, tetapi Pemenang tidak melapor diri. So saya anggap beliau tidak berminat dengan hadiah yang saya tawarankan.
Memandangkan hadiah tersebut tidak dimiliki lagi… Saya bagi peluang kepada siapa2 yang berminat dengan hadiah tersebut. 
hadiah yang saya tawarkan ialah :
For Men’s
For Girl’s
Saya tekankan sini,hanya seorang pemenang bertuah.. jika pemenang itu perempuan pilihan hadiah  seperti diatas dan begitu jugak lelaki. dan jika pilihan Perfume di atas tiada dalam stock, saya berhak menukar hadiah tersebut.
Syarat-syarat2 GA.
1.  Seperti biasa, letak gambar diatas dan link gambar tersebut ke Blog Saya. dan letak gambar tersebut di Sidebar anda.
2. Buat Tajuk Entri ” Saya nak jadi Follower Bertuah – Aidanatasya[dot]com”
isi entri, terpulang dari korang. sertakan hadiah yang ditawarkan dalam entri anda.
3. Follower Blog Saya dan Like fanpage Saya kat SINI dan SINI
4. Tag kawan2 anda  untuk join GA ini.
Sebelum join kena baca syarat2 dulu.. jangan ada yang tak paham K.
Sila letak link entri anda, dibawah entri ini.
Tarikh Tutup : 31.07.2011.
Cabutan Undi berdasarkan random.org









.

No comments: