Wednesday, July 20, 2011

Beba Opening Give Away Contest!!


Hey! Asslamualaikum SeMua...


Hari nie saya terasa nk buat Give Away semperna PEMBUKAAN blog terbaru saya nie!


Tujuannya Saje-saje,tak ade kerja nak buat. Tibe-tibe terpikir nak buat amal jariah lah pulak. HaHaHa Gurau Jer ok.....
Tapi ini Betul2 Punya! Tak ada main2, 
I'm Serious OK!


Terms and Condition :

1. Terbuka kepada manusia yang dah ada Blog dan Telah menjadi Follower Saya

2. Wajib* Follow  dua Blog saya di :

/
                     http://mawarmerah2188.blogspot.com/


3. Buatkan satu entri yang Gempak! tentang giveaway ni bertajuk "Beba Opening Give Away Contest!!" pada Blog korang(Hanya perlu buat ayat sahaja,tak kisahlah nak buat ayat macam mana, berbunga-bunga ker,berdaun-daun ker, yang penting Gempak!)



4. Link kan entri anda ke entri saya di ruangan comment "Beba Opening Give Away Contest!!" Post di bawah.



5. Tag seorang kwn korg utk tujuan Promosi. Make sure kwn yg di tag tu tau sbb apa dia di tag ya.

6. Sekiranya anda tidak mematuhi SYARAT2 yang telah ditetapkan, penyertaan anda serta-merta akan disingkirkan.









Cara Pemilihan Pemenang
Bagi penyertaan yang lengkap, Pemenang akan dipilih berdasarkan entri yang gempak!


Tarikh tutup: 23 Julai 2011 (Sabtu) tepat jam 11.60 PM



Hadiah :RM50.00 CASH  X 1 Pemenang!!!






http://mawarmerah2188.blogspot.com/2011/06/beba-opening-give-away-contest.html



.

No comments: