Wednesday, July 20, 2011

Giveaway : Vote for Joel and Win a Doodle !

Okay, hello ! Okay, ini kali pertama saya nak anjurkan Giveaway ;) 

Saya anjurkan Giveaway ini sebab nak meraih
 votes untuk contest yang saya telah join ;)


--> tajuk contest itu adalah 






Contest 'I HAVE COOL STUFF' by Aflina Affandi


>> Tekan INI kalau nak tengok entry saya bagi contest itu.

Okay, Doodle yang saya akan berikan adalah Doodle 
yang dibuat khas oleh pemilik blog http://kakiakukotor.blogspot.com/ iaitu Cik Ikki. 
Dia baru saja belajar membuat Doodle. 
Jadi, kalau Doodle itu tidak seberapa, maaf dipinta yerr :)

Okay, patuhi syarat-syarat ini so that ANDA, ANDA & ANDA 
dapat memenangi Doodle dari saya ;)
  • buat ENTRY KHAS bagi Giveaway ini. Tajuknya adalah Giveaway : Vote for Joel and Win a Doodle !
  • Letak banner atas tu, link-kan ke entry ini.
  • Letak banner di sidebar. Link-kan ke entry ini
  • Follow blog INI untuk mengetahui perkembangan Giveaway yang tak seberapa ini.
  • Follow blog INI sebab pemiliknya yang sponsor doodle. > wajib <
  • UPDATE 4/7/2011. Follow blog INI kerana pemiliknya sponsor hadiah tambahan berupa top up RM5 untuk 2 pemenang bertuah :D  > wajib <
  • UPDATE 15/7/2011. Hadiah terbaru ! ;) Kak Yong sponsor sekotak Macaroons! YummYumm ! Kalau nak beli produk Kak Yong, AMAT DIALU-ALUKAN :D
  • Follow blog INI juga sebab ini blog personal aku. Kahkahkah ! > tak wajib <
  • Tag kengkawan. Atleast 2 orang. Inform kengkawan anda.
Kalau dah siapkan semua tu, sila patuhi steps yang bawah ini pula. Senang jerr..


Hopefully ada yang nak join Giveaway walaupun hadiahnya tak seberapa. Saya ni tak mampu 
nak beli hadiah sebab saya masih student. Tunggu saya dah berduit nanti, saya buat Giveaway yang lebih awesome :)


Hadiahnya adalah --->


1st place : 2 doodles & review blog + top up RM5 + sekotak Macaroons (tekan sini).
2nd place : 1 doodle & review blog + top up RM5.
3rd place : 1 doodle + blog review.
4rd & 5th : 1 doodle.

KALAU ADA SESIAPA YANG NAK SPONSOR HADIAH, 
SILA INFORM SAYA. NANTI SAYA PROMOTE BLOG ANDA ;)

list sponsor -->
http://kakiakukotor.blogspot.com/
http://ceitatentangkita.blogspot.com/
Kak Yong


Giveaway ini tutup pada 30 Ogos 2011. Lama lagi tu. ;D

>> tinggalkan link entry, ID follower & ID Facebook (lagi banyak akaun FB anda guna untuk vote sy, lagi banyak chance nak menang. So, gunalah akaun bapa ke, isteri ke, suami ke, abang ke, dll untuk vote sy ) anda di entry ini <<

Sekian, thank youuu !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

No comments: