Friday, July 22, 2011

Contest aku dan baju kurung

haa.. ni nak buat satu lagi contest ni. disebabkan contest aku yang hari tu tak dapat sambutan, maka meh sini nak buat contest yang senang sikit daripada yang hari tu. so, automatik, contest hari tu batallah ye. ngee~~



syarat2 contest ni ialah:

  • buat satu entry dengan tajuk aku dan baju kurung. letak banner kat atas tu dan linkkan ke entry ni.
  • letak SATU gambar korang yang korang rasa paling cun dengan memakai baju kurung
  • ceritalah sikit kenapa korang rasa gambar korang tu cun. ehehehe
  • tag 3orang kawan korang and make sure diorang tau.
  • linkkan entry korang kat komen entry ni
  • nak follow blog ni or taknak tu terpulang kepada korang. takde paksaan.

eh itu je. harapnya ada sambutanlah ye. hehehe.. jomlah join ramai2!! hadiah? hadiah sama macam contest yang lepas, tak lumayan. cuma mengikut kemampuan saya.

1st place: topup rm15
2nd place: topup rm10
3rdplace: topup rm5

kalau ada pihak yang nak tolong sponsor hadiah amatlah digalakkan. ehehehe..

eh itu jelah. babai. assalamualaikum..

p/s: jom join ramai2!! :D






http://sayakongsicerita.blogspot.com/2011/07/contest-aku-dan-baju-kurung.html


.

No comments: