Thursday, July 7, 2011

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu

Salam 1Blogger…
Alhamdullilah, Contest yang lalu berjalan dengan lancar & sihat..ehheeh…Maaf kepada pemenang kerana lama juga menunggu keputusan..maklum la..pertama kali menganjurkan…saya sedekit capekkk & macet :)
Contest kembali lagi….yuhuuu..saya sangat2 teruja ok….Seronok apabila mampu mengembirakan orang lain…1 kepuasann..(Nak je bg free…ehhehe..)
OK, kali ini ada 2 cabaran pilihan anda. Syarat-syarat untuk anda layak ke memilih cabaran tersebut ialah dengan


 

2) COPY IMAGE INI (DI SIDEBAR BLOG INI ) & LETAKKAN DI SIDEBAR BLOG ANDA 



CABARAN PERTAMA – Top Referral
1) Anda hanya perlu menjemput rakan-rakan  anda untuk LIKE FAN PAGE THE LOOKS
2) Rakan-rakan anda pula perlu meninggalkan jejak di ruangan komen dengan menyebut nama atau blog anda sebagai Referral

Contoh : Saya Sudah LIKE FAN PAGE THE LOOKS
Referral : abc@serviceprovideranda.com

CABARAN KEDUA- Reka Tag Line
1) Anda hanya perlu menjemput rakan-rakan  anda untuk LIKE FAN PAGE THE LOOKS
2) Reka apa2 sahaja tagline yang ada berkaitan dengan Mary kay atau apa2 perkara berkaitan dengan kecantikan. Pastikan tag line tersebut original

Contoh : Saya Sudah LIKE FAN PAGE THE LOOKS
Tag Line : abcd

mudahkann…tak pening kan..sapa yang pening tu meh saya urutkan :) Jadi apa hadiahnyakan…sebelum itu, setiap org hanya layak memenangi 1 hadiah sahaja yer.

HADIAH UNTUK Top Referral
 

Gambar Hiasan sahaja….:)
Hmm..agak2 barapa RM semua barang2 ni…teka..teka..siapa tepat saya bagi hadiah ….tekaa la…Ia merupakan set asas makeup yang perlu ada dalam beg cik adik manis & puan2 sekalian..Ha….untuk anda yang bakal bertunang ataupun Nikah…inilah masanyaa…Grab It All..cewahhh…..
HADIAH UNTUK Reka Tag Line
 

Gambar Hiasan Sahaja =)
Okeh..okeh….not bad kan untuk hadiah Top Referral. Wow…bagi saya sudah ada set ini pun sudah cukup bagus ok. Sudah boleh pergi Happening Dinner dengan Jelita….yang ni pun cube la teka…sapa tepat juga saya bagi hadiah…hehehe

Trutttt…trutttt……Trutttt…trutttt……
“Aduhhh…hadiah 2 jek, nak rebut ramai2…letih r…aku mana kreatip macam dia tu…ye r..asyik menang je….plak aku pun bukan kenal ramai blogger lain nak soh tag aku jadi referral”
pstt…sabar-sabar…anda malas nak lakukan itu semua. Mahu ke Xpress Lane untuk mendapatkan barangan2 tersebut….sini..sini…emel ke juanitaasani@marykay2.com untuk terus ke Xpress Lane….









http://www.tetikusrusak.net/contest-aku-mahu-jadi-ratu/





.

No comments: