Sunday, July 10, 2011

Mega Giveaway by Yana & Cik Putih


woot woot ! mari mari akak , adik , abang mari lihat ini entry..aku kembali dengan entry giveaway ! dengar cite ramai eksited nak join mega giveaway ni sebab dah jatuh hati , jatuh jantung dan jatuh tangga melihat hadiah-hadiah yang bakal di menangi.amboi korang , sronok ea dapat hadiah ? hadiah kat aku bila nak bagi ? bufday nak dekat dah ni , ehem !

ok ok , no merapu-rapu dah.jom jom tengok macam mana nak join GA ni.aku tau korang dah tak sabar en ? dah terketar-ketar dah tangan tu nak taip keyboard.hoish , sabor sabor , gelojoh bebenor.ce tarik nafas dalam kadar 300 m per saat.terasa tak perubahan ape ape ? ahaks.ok back to the topic , kalau nak join ape ape mesti la ada syarat ye dak ?ok ,  jom tengok syarat syarat dulu.

syarat-syarat :
  1. Follow Cik Yana (picit je nama dia) DAN Cik Putih (aku la tu)
  2. Buat satu entry bertajuk "Mega Giveaway by Yana & Cik Putih"
  3. Copy banner di atas & paste di dalam entry tersebut. Linkkan gambar tersebut kepada entry ni.
  4. Tag 3 rakan anda dan pastikan diorang tahu pasal GA ni.
  5. WAJIB tinggalkan link entry contest ANDA kat ruangan komen ENTRY SAYA YANG INI :)
  6. Contest ini akan berakhir pada 8 Ogos. ( Jika tarikh bertukar akan diumumkan ) 
  7. Kalau rajin like la fan page aku & cik yana sekali , tu pon kalau rajin la.tak paksa okeh.
  8. Copy senarai sponsor kat bawah dan letak dalam entry korang tu (nak copy paste dari aku pon boleh)

senarai sponsor :
  1. Scarf Sweethoney
  2. Wirda Azurainie.  
  3. Droplet House
  4. Lens Mania
  5. Ayu-Raudhah Shawlstore
  6. Nora Nabella
  7. Applepinkbow
  8. Syafeika Edora
  9. pixel mania
  10. Wan Hazel 
  11. Momo Chan Collection 
  12. NHL Colloection
  13. Kei Seinchi
  14. Sya Razali 
  15. Aimi Craft 
  16. Habibi Hamid
  17. Shawl Az 
  18. Imann Abdul
  19. Aan Boutique
  20. KZ Nabihah Boutique
  21. Ciktiqz Adamaya
  22. Tri Fa
  23. Kittyshawls 

senang tak syarat syarat dia  , ok la tu kan ? kalo korang tak menepati syarat-syarat dia atas maka korang automatik akan disingkirkan . acewah , dah macam AF pulak. HADIAH pulak macam mane cik putih ? aku tau dah benda ni dok bermain-main kat fikiran korang.hadiah dia memang super awesome.tak tipu weh ! nak tengok HADIAH tak ? ok , picit kat SINI laju laju.

pemilihan akan dibuat menggunakan random.org so tak de istilah pilih bulu ke pilih kulit ke ea ? ok , nak join tak ? cepat-cepat buat entry ye.jangan lupa ajak kawan-kawan yang lain ye.ok aku nak g makan biskut meri cicah susu dutch ledi , jangan lupa join tau ! ahaks 










http://qalbisakinah.blogspot.com/2011/07/mega-giveaway-by-yana-cik-putih.html



.

No comments: