Monday, July 25, 2011

SECOND GIVEAWAY HAJAR AZMAN !

Haihaihai :) Kali ni aku nak buat giveaway lagi. Sebelum ni aku pernah buat GIVEAWAY HAJAR AZMAN and sambutan dia sangat besh, menggalakkan, ramai yang join. So, tak salah kalau aku nak share rezekirezeki  yang aku terima sejak dua menjak ni dengan korang korang semua kan? So, here. Second giveaway :)


Syarat syarat dia mudah je. 

1- Kena follow belog aku ni http://hajarazman.blogspot.com untuk tau update pasal giveaway ni. :)

2- Buat satu entry bertajuk SECOND GIVEAWAY HAJAR AZMAN .

3- Copy and paste gambar ni kat entry korang




4- Tagkan kepada dua blogger yang lain and makesure yang diorang tau.

5- Pastekan url entry korang kat komen bawah ni ye =)

6- Siap. Mudah kan?


Maklumat tambahan : 

  • Tarikh tutup giveaway ni 21Ogos2011, mungkin lagi cepat :)
  • Pemenangpemenang dipilih berdasarkan cabutan bertuah ataupun random.org ! 
  • Hadiah akan diupdate kemudian.

jom join :)
 
 
 
 
 
 

 
 
.

No comments: