Monday, September 26, 2011

That Should be Me!![Contest menang Top-up!]

Anda tidak mempunyai idea untuk membuat entry???  Anda buntu??  Anda pening untuk create entry yang hebad??  Di sini ada penyelesaiannya...  Hehehe....dah macam Sales Girl plak aku ni..Kih23...  Senang cite, aku nak buat contest ni.  Kalau korang pening pale tak dapat idea nak buat entry, join je contest aku yang tak seberapa ni.  Aku tau, contest aku sebelum ni tak dapat sambutan hebad, walau pun aku tengok dekat 100++ yang review entry contest tu, tapi yang join cume beberapa orang.  Mungkin contest tu tak best kot.  Hurmm, tak pe la, tu dulu punye cerita, ni aku nak buat contest lagi.

Cara dia senang jeh!

1. Buat tajuk Entry "Saya Punya Impian.."

2. Buatlah entry macam mana sekali pun,Nak buat macam karangan budak tadika pun tak apa, nak buat entry macam orang educated pun tak apa.  It's up to U.

3. Tak payah nak letak banner ape2, cume kena bagitau contest dari sape and letak link ke contest ni sahaja.

4. Tak payah follow pun tak pe, tak payah nak tag-tag kawan.

5. Dah siap, letak link entry tu kat entry contest ni.

6. Tarikh tutup contest, 10hb Oktober 2011[dilanjutkan...]

7. Pemenang akan diumumkan di blog ni pada 13hb Oktober 2011.

8. Entry akan dinilai berdasarkan cerita yang logik dan menarik.

9. Hadiah yang menarik menanti :


1st : Top-up RM 30
2nd : Top-up RM 10
3rd : Top-up RM 5
Consolation prize : Top-up RM 3  x3 persons
So...  Kalau berminat, join je...
 
 
 
 
 
http://janatuledisi2.blogspot.com/2011/09/that-should-be-me.html
 
 
 
.

2 comments:

mi$$ oZja said...

wah..best ni..nanti kita join tau..tengah fikirkan idea ni..hehhe

Aben Idris said...

tengs bt pemilik blog ni....:)))