Tuesday, November 1, 2011

1st SEGMEN - GIVEAWAY by Double'S


dengan rasa rendah dirinya ingin gue kabarkan bahawa gue ingin menganjurkan 
Segmen GIVEAWAY bersama Double'S


Walaupun gue hanya mempunya visitor & follower yang ciput, xsetanding dengan bloggers yang hebat di luar sana..namun gue telah bertekad untuk memberikan 5 item kepada mereka yang sudi visit blog gue nih.

dipendekkan cerita, mari kita tengok cara2 nak join segmen nih..
bagi yg selalu join segmen2 cmnih, mesti dorang dah fasih dah dengan apa yg kena buat kan??
hehehehe..

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Cara penyertaan :
1- korang mestilah WARGANEGARA MALAYSIA *susah nak pos kalau bkn w/negara*
2 - wajib FOLLOW blog kite ni.. 
3 - tampal banner blog gue kt blog korang..
4 - create 1 entry bertajuk segmen GIVEAWAY bersama Double'S *tiada had patah perkataan*
    - wajib tepek banner segmen dalam entry korang tuh
    - ceritakan dari mana korang tw pasal blog Double'S nih & sila berikan komen/cadangan anda mengenai blog gue yang xsemenggah nih..
5 - Dah siap, letak link entry korang kt ruangan komen..
6 - Letakkan link blog anda di dalam ruangan footprint untuk exchange link
7 - Tag sekurang-kurangnya 2 orang, tapi nak lebih pon boley.. *pastikan dorang tw dorang telah di tag
6 - tarikh tutup penyertaan adalah pada 13 November 2011
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Gift untuk digiveaway :
1 - Bookmarks (1 pcs)
2 - Photo keychain (1pcs)
3 - Photo fridge magnet (2pcs)
4 - HP strap (1pcs)
* jenis/bilangan gift mungkin akan bertambah bergantung kepada perkembangan ekonomi kemurahan hati penganjur.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Pemilihan penerima giveaway : *tiada pemenang kerana semua peserta dianggap pemenang
Nama peserta akan dicabut secara undian, so hanya yang bertuah akan menerima giveaway ini. 
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


ok, itu je langkah2nya..xsusah kan??
walaupon gift2 untuk di giveawaykan tu xla seberapa..gue harap korang sudi2kanlah join segmen ni yea.. kerana niat gue lebih kepada mengenali lebih ramai bloggers di luar sana..


~~~~~~~~~~~S.E.K.I.A.N~~~~~~~~~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

No comments: