Tuesday, November 1, 2011

Mega Giveaway - Mehlah Kritik Kalau Berani.

Assalamualaikum.

First of all, aku panggil benda ini giveaway dan bukan contest sebab kalau contest tu bunyi macamlah aku ni bagus - bagus sangat nak buat contest kan. HAHA. Giveaway bunyinya lebih muhibbah gitu. Walaupun niat sebenar nak poyo, tapi telah terselindung oleh perkataan Giveaway yang macam good - good aje kan kan? HAHA.

Enough membebel. Maka dengan ini aku merasmikan dan melancarkan Mega Giveaway - Mehlah Kritik Kalau Berani. (Gangstar pulak aku rasa tajuknya. Tak apalah. Kami gangstar yang cantik. HAHA)

Syarat - syarat penyertaan :

1. Engkau mestilah mempunyai blog.
2. Engkau mestilah follower blog ini.
3. Engkau mestilah warganegara Malaysia (HAHA)
4. Engkau mestilah suka mandi pagi. (KEHKEH guraulah gurau!)


Cara - cara menyertai :

1. Buat satu entry yang bertajuk "Mega Giveaway CPB : Mehlah Kritik Kalau Berani"
2. Copy paste banner di atas dan linkkan ke entry ini.
3. Selepas itu kritiklah blog .geek in the pink. ini sesuka hati. Tetapi pastikan kritikan engkau orang adalah kritikan yang membina. Janganlah hentam teruk - teruk sangat. Nanti aku nangis. HAHA.
4. Namakan satu entry dari blog .geek in the pink. yang engkau paling suka.
5. Tag 2 orang blogger lain yang engkau rasa sungguh dipercayai untuk menyertai giveaway ini. KENAPA? Sebab, andai kata blogger yang engkau tag itu menang (Tak kiralah hadiah keberapa pun) maka engkau akan menerima hadiah yang sama seperti blogger yang menang tu. Dan blogger yang engkau tag tu kenalah tau yang mereka sedang ditag ye. HEHE.

Contoh : Farid Kamil join giveaway ni dan telah men-tag dua blogger lain iaitu Pierre Andre dan Fahrin Ahmad. Fahrin Ahmad telah memenangi tempat kedua berupa Body Butter Strawberry The Body Shop (Contohnya) maka Farid Kamil juga akan turut memenangi Body Butter Strawberry The Body Shop. Yayyyy cool kan?

6. Linkkan entry engkau orang di ruangan komen entry ini!

Alamak teramat mudahkan? Senang sangat sampaikan kalau pejam mata pun boleh buat. Pejam mata sebelahlah, sebelah lagi buka. HAHA.

Tarikh tutup giveaway adalah pada 30 November 2011.

So, apa tunggu lagi?Mehlah join ramai - ramai. Yayyyyyy!

# Sebarang peraturan adalah tertakluk kepada sebarang perubahan semasa. Aku berhak menarik balik hadiah dan menukarkan hadiah dengan mana - mana barangan yang sama nilai atau lebih tinggi nilai dari nilai barang sedia ada. Keputusan pemenang dipilih berdasarkan entry yang paling kreatif, membina dan cara penghasilan entry (Presenting) yang unik. Keputusan adalah muktamad. Sebarang demonstrasi jalanan adalah salah disisi undang - undang dan tidak akan di layan.
Hadiah - hadiahnya masyaAllah teramatlah berbaloi - baloi. Nilai hadiah is more than RM500! Kalau nak usha hadiah boleh usha dekat SINI.

Ecehwahhhh! HAHAHA.





http://puterihati.blogspot.com/2011/10/mega-giveaway-mehlah-kritik-kalau.html



.

No comments: