Friday, June 3, 2011

Contest Aku Dan Payung

= assalammualaikum =



CONTEST AKU DAN PAYUNG



Cara-cara nak join contest nie :
  1. Tajuk entri CONTEST AKU DAN PAYUNG.
  2. Jadi follower blog nie. Jadi, senang lar korang nak tahu perkembangan semasa tentang kontest nie. 
  3. Tempek banner kontest nie (yang kat atas tue) di sidebar blog korang dan dalam entri korang. Jangan lupa link-kan banner tue ke entri nie. 
  4. Upload gambar korang dengan payung korang. Hanya satu gambar sahaja bagi satu penyertaan
  5. Sambung ayat nie : Wahai payung yang.... (tak kisah berapa patah perkataan)
  6. Tag dua orang kawan korang. Pastikan diorang tahu tentang tag nie.
  7. Tinggalkan link entri anda di ruang komen entri ini.

Pemenang akan dipilih drpd gambar yang paling cantik dan berjaya memenangi hati aku =) Hadiah juga akan diberikan kepada peserta yang mampu menyambung ayat dengan unik dan menarik. Aku suka benda yang unik, kreatif dan menarik. Jadi, pandai-pandai lah amik hati aku yer =)


Hadiah-hadiah :
tempat pertama : hadiah bernilai rm40
tempat kedua : hadiah bernilai rm30
tempat ketiga : hadiah bernilai rm20

ayat paling kreatif : hadiah bernilai rm10

*kalo tiba-tiba rasa murah hati, hadiah mungkin lebih mahal =)



Tarikh tutup : 30 Jun 2011


Senang jer kan? 
Semoga berjaya. Terima kasih.


Bye.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.