Wednesday, July 6, 2011

~Everything Bout Adam Shazzrul~ [GA Pertamaku 01.07.2011 - 30.07.2011]



Salam
cantik tak FM-Fm kat atas tu????
korang nak tak???
kalau korang taknak, aku tetap nak bagi jugak sebab memang aku dah berniat nak bagi FM kat korang time aku balik kampung Pahang ari tu
Niat yang baik memang diberkati Allah so aku memang dapat beli semua FM tersebut 
Ada FM Tioman Island, Cherating, Cameron Highland, Penang Island, Langkawi Island dan Bukit Gambang Water Park.. 
menarik bukan??????jadinya jom la join GA aku yang memang teramatla mudah

korang hanya perlu tinggalkan komen kat n3 ni beserta dgn id, tak payah susah wat n3 khas untuk GA aku ni
dalam komen tu nanti korang hanya perlu tulis "aku nak FM ni" tapi kalau nak tulis pepanjang pun boleh jek, aku tak kisah
tapi kalau korang nak cabutan extra, korang harus jugak wat n3 pasal GA ni dalam belog korang. then dalam kotak komen n3 ni korang tinggalkan link korang untuk aku jenguk belog korang k!
dan korang haruslah seperti bese memfollow Belog Kesayanganku ini
senang jek kan...
so janganlah segan untuk join yerk sebab 9 orang yang bertuah berpeluang untuk dapat FM tersebut.
kalau mendapat sambutan, berkemungkinan hadiah bertambah. kalau bukan FM aku akan cari hadiah lain yang menarik untuk korang.
GA ni bermula pada 01.07.2011 hingga 30.07.2011 jam 2400hrs

cabutan akan dijalankan pada 01.08.2011 (bersempena memberkati Bulan Ramadhan) oleh anak kesayangan aku yang comel itu.. (kalau mood dia ok la, kalau tak aku jelah yang buat cabutan) kehkehkeh.....


sekadar gambar hiasan jek ni sebab aku tersangatla sukeeee dgn gambat ini...
~sekian~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

1 comment:

akiratoriza said...

tq sudi join GA saya, siap c&p n3 saya...