Saturday, August 13, 2011

dah sampai masanya untuk aku buat contest kad raya kot :)



teeeheee! nebes gua first time buat contest cenggini. takut pon hadoooo...entah siapa yang baca belog picisan cenggini. jadi di bulan mulia ni. aku dengan perasaan pemurah, rasa nak bagi kad raya untuk kau orang! siapa nakkk? fine. macam takde orang nak je.

terma & syarat :
1. suka hati kau lah jah nak follow atau tak belog picisan cenggini *sobssobs* terbuka pada semua rakyat MALAYSIA. gua tak terima bangsa bangladesh untuk join. sekian :)

2. buat entry bodoh bodoh pon tak pe pasal contest ni dan kenapa kau nak kad raya :) ala satuuu line pon boleh! jangan lupa link kan pada entry ni! jangan lupa bagi EMAIL!

3. tag 3 orang dan seberapa ramai yang kau nak tag :)

4. tarikh tutup 12 tengah malam 19/08/2011 

*ok! contest paling senang abad ini. walaupon kad raya jeeeeeeeee. tapi sangat bahagia tauuu dapat kad raya.zaman ini orang main sms je. jarang gila dah nak dapat kad raya. jadi siapa nak boleh lah join!*





http://niesyabella.blogspot.com/2011/08/dah-sampai-masanya-untuk-aku-buat.html


.