Saturday, August 13, 2011

Giveaway for Ramadhan


ini adalah Giveaway aku untuk pertama kalinya
aku nak buat yang mudah & ringkas.

ape yang korang perlu buat ialah :

1. korang kne ada blog sebab 

- korang kne buat post tentang 'Giveaway for Ramadhan'


- korang kne tambah blog aku dalam bloglist korang.

- follow?,..
*aku tak kisah*

- tag? terpulang pada korang. cuma, lagi ramai lagi meriah kan?,..hehe,...

2. pilih hadiah yang korang nak. masukkan gambar yang korang nak tu. kalau tak dapat, masukkan code pun cukup dah.

simple jerh,..selesaikan no. 1 dan no. 2 tu terus sah untuk join.

Hadiah??
korang boleh pilih salah satu daripada yg tertera :



AC 004


AC 005


AC 006


AC 007


AC 008



 AC 001



AC 002


p/s : jangan lupa tinggalkan link ke blog korang di ruangan komen. 



tarikh tutup : 
bila Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Melayu ishtihar hari raya puasa tahun 2011.
kih3,..maksud aku bila kita raya larh!







.

1 comment:

Unknown said...

terima kasih sebab sudi join GA nih,..good luck!