Saturday, September 17, 2011

1st GA Cik Najihah - Meriah Yaw

Dengan lafaz bismillah daku nak buat 1st GA ni. 
Juling mate daku cari hadiah. Tapi maaf lah hadiah daku tak semewah hadiah blogger2 lain tawarkan. Almaklumlah Ga 1st kan. Tapi cukup lah untuk menghargai korang.

Jom join!

  • letak lah header cun daku tu hahaha
  • buat tajuk cam kat atas tu
  • siap letak link kat komen
Senangkan. Ha dah tu ape lagi jom join. Ajak je sape2 lagi.

p/s : hadiah akan diupdate kemudian ye

CLOSE : 23 SEPTEMBER ( 12 MALAM )



http://najihahfara.blogspot.com/2011/09/1-ga-cik-najihah-meriah-yaw.html


.

2 comments:

cik najihah said...

tq for joining..
gud luck :)

Cik Bunny said...

singgah sini nak jemput korang join GA terbaru cik Bunny sini http://luvbunnyhouse.blogspot.com/2011/09/giveaway-luvbunny-house.html