Friday, May 20, 2011

"My Aisy First Teka Teki Giveaway!"



eceh ceh ceh...
dah lama dah nak wat giveaway nih...
tapi baru skang terlaksana...
hehe...
cam biasa lah syarat2 nyer...

1. follow blog ourlovenlife (wajib) dan blog allboutgancontest (ikut korang lah nak follow ke tak)
2. buat satu entry dgn tajuk  "My Aisy First Teka Teki Giveaway!"
3. letak lah banner yang tak seberape tuh kat entry korang...n kat sidebar skali ye...
jangan lupa link kan ke blog ourlovenlife nih...
4. dlm entry korang tu korang teka lah brape harga barang kat bawah nih...



klu :
1. banyak barang yg instant (barang frozen lah nyer)
2. harga rm350 - rm450
3. beras tak de ye...
4. eh banyak klu lah plak...em berbelanja kat tesco kan..
so korang agak2 lah brape harganyer...(yg no. 4 nih klu jugak ke???)


dah wat sume...korang comment kat bawah nih...
tulis sekali id follower n link entry korang ye...
tak yah la nak tag megetag nih...leceh lah kan...
tp klu nak wat juga its my pleasure...
owh lupa...

tarikh tutup : 12.06.2011
(nih tarikh anniversary aku yg ke 2 thn nih...keh keh)

hadiah : hehe...aku leh bagi topup lah ye...
tp peneka plg tepat dapat lah banyaaaaaaaakkkk...
n 4 lagi hubby aku akan wat cabutan
so pe lagi...

dengan ini...aku mengajak...
semuaaaaaa follower n sesape yg singgah blog aku join GA nih..









.

No comments: