Saturday, June 18, 2011

Aesya Zealous 2nd Giveaway

Assalamualaikum wbt.. okey, dgn berbesar hatinya,gua nak buat sebuah giveaway kepada rakan2 blogger dan follower sekalian. memandangkan nuffnang gua bolehlah lepas nak cash out, gua dahulukan dengan 2 hadiah. jika penyertaan melebihi 150 orang, gua akan tambah hadiah.

Giveaway ini adalah bersempena blog anniversary gua yang ke-2 dan besday gua yang akan menjelang tiba julai nnt.


boleh copy dan letak di sidebar. jgn lupa link ke entri ini.


cara utk menyertai :
1) buat entri mengenai giveaway ini bertajuk
'Aesya Zealous 2nd Giveaway'
dan sertakan sekali link.
2) kalau rasa nak follow blog ni, follow lah. tiada paksaan.
3) tag 3 orang dan inform kpd mereka.
4)letak banner giveaway di sidebar (jika mahu)
4)tinggalkan link entri anda di komen entri giveaway ini.

senangkan?

ape lagi, jom join!! hadiah?? jeng jeng jeng!!

2 rantai love utk 2 org bertuah. blue and turquoise.


p/s: sori kpd follower lelaki. hadiah utk org pempuan. nak join pn boleh. boleh bagi awek. kehkehkeh..
 
 
 
 
 
 
http://akuzealous.blogspot.com/2011/06/aesya-zealous-2nd-giveaway.html
 
 
 
 
 
.

No comments: