Saturday, June 18, 2011

Free Earphone..Daaa

Salam...haaa salam lagi untuk satu Malaysia...

Setahun hanya dua kali...ape tu?..free earphone yang aku nak bagi lah...

dulu aku ada buat jugak..tapi dulu Strawberry earphone...sekarang...Orange earphone plak....memandangkan aku memang suka buah-buahan...jadi aku bagi earphone buah-buahan la..keh3...



Haaa..nampak tu?...dulu aku kasi yang strawberry kat orang yang bertuah bernama cik syarafina..

ok dah..xnak cakap lebeh3...saratnya mudah jer....


1. Jadilah Follower Blog ni..ini wajib..!!..keh3..takdelah..aku xkesah pun..tak follow pun xpa...sebab apa?..haa sebab kalau dah blog aku xbes..watpa korg nak folokan..tp kalaw berdegil nak folo jugak..dialu-alukan....ngeh3....

2.Buat satu entry bertajuk. "Free Earphone...Lagi.."

3. Sertakan gambar contest ni dalam entry anda dan link kan ke entry ini

4.last..letakkan banner contest [macam kat blog aku tu haa..sila-sila..copy code dia]  di sidebar blog anda...yelah..senang nak tengok bila tamat tempoh..

5 last but not least..hehe.. tinggalkan link entry dan email anda kat ruangan komen ni..senang nk p nengok 

Tarikh tutup: 1 Julai 2011  

Keputusan adalah muktamad..heheh..join..senang jer..

Pemenang akan dipilih secara random number generator..huha..senang kan? ada kemungkinan anda adalah orangnya yang bakal menggunakan earphone chantek nih!!
 
 
 
 
 
http://sayasukamalek.blogspot.com/2011/06/free-earphonedaaa.html
 
 
 
.

No comments: