Wednesday, June 8, 2011

CONTEST PHOTO COUPLE : 'WE ARE NOT PERFECT'

Oleh kerana terlalu banyak masa, time cuti sem ni
saya nak buat satu contest
KHAS UNTUK PASANGAN COUPLE
yang sudah berkahwin atau yang sudah bertunang amat-amat digalakkan
yang tengah cintan cintun pon boleh sertai juga taw
 Tajuk contest saya ini ialah
 BANNER!!!!
errk betulkah Grammar ku ini?? macam tonggang langgang jer  =="

Syarat-syaratnya ialah
p/s : banner dan syarat contest ni disertakan bersama dalam entry kamu ya
copy jer......
 
saya akan ambil PEMENANG TERBAIK sahaja taw
 PEMENANG TERBAIK
akan memenangi wang tunai sebanyak
saya lebih suka bagi wang tunai sebab kalau saya bagi hadiah berupa benda ni 
saya tak tahu sama ada awak berkenan atau tak
bagi duit je lah senang nanti pandai-pandai awaklah nak buat apa dengan duit tu
nak pergi makan berdua dengan si pasangan kah..nak pergi tengok wayang kah
nak pergi karok kah...nak belikan hadiah untuk pasangan awak kah
terpulang kepada awak yaaaa
untuk yang masuk contest ni harap-harap ada akaun bank ya....
kalau boleh Maybank lah
kalau tak ada akaun bank gimana =="
kalau tak ada saya gantikan dengan baju kapel boleh tak??
erkkk muka macam tak suka jer hihihi
 ohhh ada maklumat tambahan ni
1. DIHARAPKAN GAMBAR YANG ANDA UPLOAD ITU TIDAK MENJOLOK MATA
(kissing-kissing, posing atas katil, peluk sakan diharamkan!!)
by the way 
GOOD LUCK PEEPS!!!!
p/s : jangan malu-malu nak join taw....
semua pasangan tidak perfect..
ini bermaksud dalam hubungan korang tu 
mesti ada gaduh-gaduh, ngajuk-ngajuk, 
dan marah-marah kan heheheh, 
dan ingat lah mata boleh melihat benda yang cantik
tetapi hati lagi mampu untuk melihat 
banyak lagi benda cantik yang mata tak boleh nampak
BEAUTY IS IN THE EYE OF THE BEHOLDER




http://ohbudaktecit.blogspot.com/2011/06/contest-photo-couple-we-are-not-perfect.html



.

4 comments:

*cik syu* said...

http://eurofea91.blogspot.com/2011/06/contest-photo-couple-we-are-not-perfect.html

aRa ❤ aFiq™ said...

ara follow cni.. ^^

Kesah NurEqa said...

ok . nak join . dah settle .

http://bloggienureqa.blogspot.com/2011/06/contest-photo-couple-we-are-not-perfect.html

thnx :)

cik wan bulat said...

join :)

http://cikwanbulat.blogspot.com/2011/06/contest-photo-couple-we-are-not-perfect.html