Wednesday, June 8, 2011

Contest : Saya Sayang Anak Lelaki/Perempuan Saya Kerana......... .;-)

Salam...




Sempena hari jadi my son yang ke-2 pada hari isnin ni (13.06.2011).. i dengan sukacita nak buat satu contest utk korang... Syarat-syaratnya :

1. Pada yang belum jd follower haruslah jadi Follower i dulu kan..

2. Letakkan gambo i n my son ni kat blog korang..

3. pastu korang lengkapkan slogan "Saya Sayang Anak Lelaki Saya Kerana.............." kat blog korang..

4. Pastu korang buh lak gambo korang ng anak lelaki korang.. kalo nak buh anak perempuan pon bole tp korang tuko tajuk gak tau..

5. Korang tinggalkan link korang kat entri ni okey..

6. Jgn lupa ajak blogger2 lain jugak sertai contest ni..

Mudah je kan...

Hadiah pulak berupa barangan daripada.....


I akan cri dua pemenang iaitu sorang kategori anak lelaki dan soarang kategori anak perempuan.. Slogan yang paling menarik yang tidak melebihi 20 patah perkataan i akan pilih sbg pemenang..
Selamat mencube uollsss...ngeh3..

Tarikh tutup contest ni pada hari ahad ni..dan i akan umum pemenang pd hari isnin ni..13.06.2011 sempena Hari Ulang Tahun Anakanda yang tersayang..





http://whitemas.blogspot.com/2011/06/contest-saya-sayang-anak.html


.

No comments: