Tuesday, August 9, 2011

AKU BUAT GIVEAWAY NIH..MAI LA JOIN RAMAI-RAMAI !!

Aku nak buat giveaway!!
Lama dah teringin sbb nengokkan orang lain buat.
Tapi tak tahu naknbuat giveaway apa.
Sbb biasa tgk org buat giveaway berdasarkan dia punya passion, fridge magnet ke, craft ke etc..
Takkan aku nak buat giveaway kasi ubat pulak :)

So since lately aku dah start bercloth diaperkan sarah (yeah baby)!
Aku nak buat giveaway cloth diaperlah.
Disamping promosi jugak kot :D






Cloth diaper ni juga yang aku pakaikan untuk baby sarah. The best yang aku pernah try at affordable price.

So macam mana give awaynya?
Aku nak buat simple ajer , supaya senang kome semua nak join.

1. Add facebook ( bettermoms bamboo cloth diaper 'klik sini'). Bila dah add sila tinggalkan wall post mengatakan anda mahu CD ni, contoh seperti ini:
Saya nak bamboo cloth diaper dari bettermoms!

2. Add gambar dibawah disidebar. (copy jer gambar bwh ni)


3.Follow blog bettermoms.blogspot.com.'klik sini'


Senangkan, tak payah entry dan sebagainya.
KOMEN, COPY, FOLLOW :D

Apa hadiahnya??

JEng..jeng..jeng!!!!

Ada 3 babyland bamboo charcoal cloth diaper, bernilai RM30 setiap satu.


**Gambar ada enam kan, hmm tgk smabutan macam mana kalau ramai maybe aku tambah hadiah lagi ;p

Macam mana pemenang dipilih?
Saya akan pilih 2 secara random (cabut undi) dan satu ucapan di wall facebook yg paling saya suka :)

So semua org ada peluang menang walaupun tak tulis ucapan best.
Dan yang tulis ucapan best boleh pun ada chance untuk menang.

So apa lagi, grab ajer , tak susah pun. Kalau tak pakai pun boleh hadiah pada mereka yg pakai, boleh jual balik jugak atau sebagai kenangan ;)




http://nurbaiya.blogspot.com/2011/08/aku-buat-giveaway-nihmai-la-join-ramai.html

.

No comments: