Tuesday, August 9, 2011

Giveaway baby Lotion




Salam semua :)

Sempena bulan Ramadhan yg akan tiba ni, saya teringin nak buat giveaway khas untuk anda yg suka pakai baby lotion.

So, lepas ni tak perlu beli, saya bagi percuma saja sebabnya baby lotion ni semua saya dapat free je pun.

Masa Lukman lahir hari tu, banyak dapat toiletries set tp saya tak pakai pun.
Daripada membazir, baik saya bagi kat mereka yg memang suka pakai.


Syarat-syarat turut serta:

  • Tinggalkan komen "Saya nak baby lotion itu kerana...." (no limit words, agak-agakla jangan panjang macam karangan SPM sudah :)) di entry ini sahaja.
  • Pemilihan pemenang adalah based on jawapan yg paling kreatif.
  • 5 pemenang akan dipilih sebab ada 5 lotion baby (3 anakku, 1 pureen, 1 sunbaby)
  • Keputusan juri adalah muktamad.
  • Tarikh tutup: 14 Ogos 2011 @ 11.59pm




http://lovecontestverymuch.blogspot.com/2011/07/giveaway-baby-lotion.html


.

No comments: