Tuesday, August 9, 2011

GIVEAWAY COOKIES ALEPRIDZ

Huhu... dengan  berbesar hati aku nak buat give away ni kat korang.. ini adalah giveaway pertama kali dari aku.. aku harap ramai yang support untuk mengejoinkan diri dalam giveaway ni...



Benda yang aku nak give away tu ialah satu balang CHOCOLATE CHIPS COOKIES dari mama aku..
hehe ^^



teruja tak...? teruja tak?


Jika korang teruja dan terkinja-kinja untuk menyertai give away ni...


Begini cara-cara penyertaannya:



1. Buat satu entry bertajuk "GIVEAWAY COOKIES ALEPRIDZ" dan letakkan header aku ni kat entry korang tu... 
(pastikan header ni di LINK kan ke entry give away aku ni yer..)



2. Dekat entry yang korang buat tu aku nak korang LETAK PIC ni dan isikan "bubble comik" daripada gambar ini...


kalau korang pandai edit picture dan letakkan TEXT dalam "bubble comic" tu dialu-alukan korang edit untuk letak kan TEXT...

tapi jika korang tak pandai edit, jangan risau.... korang buleh buat macam ni jugak...

1.    ALEP: bla.. bla.. bla.....
2.    ALEP or ADIK ALEP: bla.. bla... bla... 
3.    ADIK ALEP: bla... bla... bla...
4.    ALEP: bla... bla... bla...

(bubble yang kedua tu bebas korang buleh buat aku sedang bercakap or adik aku yg sedang bercakap)

*isi "bla.. bla... bla.." tu mengikut kreativity korang berdasarkan komik di atas...

3. Setelah selesai buat dialog tu, korang tag 2-3 rakan blogger korang... pastikan mereka mengetahui yang mereka telah di TAG..

4. Then, hantarkan link entry korang kat ruangan komen entry giveaway aku ni...

5. Aku tak paksa korang follow aku... kalau korang suka+teruja ngan blog aku or suka baca entry-entry aku dialu-alukan untuk follow... kalau tak follow pun takpe... its up to u...

Penilaian Pemenang

aku akan pilih pemenang berdasarkan siapa yang paling kreative + lawak dan sehingga boleh membuatkan aku terloncat sambil menjerit "WOW"...

Tarikh tutup aku akan umumkan kemudian... 
(ni 1st time aku wat giveaway takut jugak aku kalau takde sambutan..huhu)

senarai peserta aku akan update dari semasa ke semasa dalam entry ni...

so, aku harap korang join yer... cookies mak aku tu sedap... ^^
 
 
 
http://www.alepridz.com/2011/08/giveaway-cookies-alepridz.html
 
 
.

1 comment:

alepridz said...

thanksss~~~ cik meifaa

TERHARu giler.... ^^