Monday, June 27, 2011

Cotton Flower Brooch Giveaway ^^

Giveaway aku ni simple saja...


Syarat-syaratnya :

  1. Buat satu entry "Giveaway dapat Cotton Flower Brooch la"
  2. Letakkan gambar di bawah ini dalam entry korang 
  3. Buat slogan "Aku nak Cotton Flower Brooch ni sebab" (jawapan yang kretif akan menjadi penentu pemenang nanti, hakimnya bukan lanabusybee, sbb aku tak sampai ati , my hubby munchy ^^)..kalau korang nak la yer, kalau tak mau sudah hahaha ^^
  4. Tag 2 orang kawan korang.(ok, syarat sampai no 4 je k )
  5. tak payah follow blog aku pun, kalau nk follow, di persilakan, kalau tak mo, nanti aku umumkan pemenang korang tak redeem, jangan marah ek ^^..aku kasi pada orang lain heee~~
  6. Tarikh tutup giveaway ini adalah pada 15 hb 7 nanti yer..so cepat2  la buat entry..senang ja kaaaan?? Maybe akan lebih cepat muahaha
  7. Pengumuman pemenang pada 18 hb 7 nanti yer ^^
So hadiah2 giveaway ada 3 hadiah, bermaksud ada 3 pemenang la yer ^^..
  1. Hadiah pertama 4 Cotton Flower Brooch (saiz besar) + 4 Cotton Flower Brooch (Saiz Kecil) = 8 brooch
  2. Hadiah pertama 3 Cotton Flower Brooch (saiz besar) + 3 Cotton Flower Brooch (Saiz Kecil) = 6 brooch
  3. Hadiah pertama 2 Cotton Flower Brooch (saiz besar) + 3 Cotton Flower Brooch (Saiz Kecil) = 5 brooch
Takde la grand sangat pun hadiahnya pon adui ^^..tapi free, sapa nk nyer pun aduui, sile ler joinnyer pun contest aduii ^^ (hahah terikut jozan daaa, acai ^^)

Oh ya, kalau korang tak tau apa fungsi cotton flower brooch ni, dia boleh di pakai di tudung, pinkan di shawl dan juga di baju korang ^^ someeeey^^







 
Adakah brooch di atas akan menjadi milik korang?? Semuanya free termasuk postage ^^..so apa tunggu lagi, buatlah entry sekarang ^^


aku nak tag semua follower aku ^^, sudi2 kanlah yer ^^ weeewit =) 
(tapi kalau bukan follower tapi silent readernyer pon boleh join la aduiii ^^)

p/s : entry korang letak dalam comment yer ^^ kumawo ^^ 
 
 
 
 
 
http://lanabusybee.blogspot.com/2011/06/cotton-flower-brooch-giveaway.html
 
 
 
 
.

1 comment:

LanaBusyBee said...

tq sudi iklankan di sini ya ^^