Monday, June 27, 2011

Lovely Moment Giveaway

Sempena ngan anniversary aku yg ke 4 pada 0707 (syukur Alhamdulillah) nie aku nak berkongsi kebahagiaan ngan u olls...nie adalah 2nd GA dari aku...Meh kita tengok syarat2nya...

1.Mestila kena follow blog aku nie... (ikhlas ke tak itu atas u olls...pasnie nk unfollow xpe tp agak2 leh x msk GA aku lepas2 nie hihihi)
2. Copy & Paste banner di atas n wat entry pasal GA aku nie serta jgn lupe link kan kembali ke blog aku...
3. Share ngan kami gambar yg korang rasa lovely moment korang(gmbr yg touching,feeling2 pun xpe)...ngan husband ke,anak ke,mak ayah ke,angkat2 ke,atuk nenek ke, pakwe ke bestpren ke...sape2 jela...even ngan haiwan kesayangan korang pun aku kasik...ikut suka hati korang...
4. Sape2 yang rasa nak hadiah tambahan sila LIKE page bizz buzz kami di Facebook.... Shahzuraproduction Wedding Photography ...Sape2 yg LIKE akan di undi (random)dan pemenang akan mendapat sekeping gambar bersaiz 8R yg diedit sepenuhnya oleh my laling...gambar suka hati u olls nak hanta kt kami utk di edit dan diprintkan...contoh gmbr tgkla kt FB kami tu...
5. Komen kt entry nie nama korang,id follower,id FB(kalau korg LIKE FB kami) dan link entry u olls...
6. Lovely Moment Giveaway akan berlangsung sehingga 16 Julai 2011

Gambar2 akan di nilai oleh my laling dan pemenang akan menerima hadiah dari kami yang akan dibawa pulang dari percutian kami di ***** (dalam M'sia shj)...

Oh ye...aku belum putuskan nak bagi hadiah utk berapa orang...mungkin 1,2,3,4,5,6,7 tgkla ek...lagipun rasa macam nak share gak u olls FM yg kawan aku bwk blk dari Paris & italy...nak ke?? hah pe lagi bodek jgn x bodek;p






http://shahzurahabib.blogspot.com/2011/06/lovely-moment-giveaway.html



.

1 comment:

zura_habibhaariz said...

Time kasih byk2 sudi iklankan GA sy...really2 appreciate it....